skeppsbruten

ujujuj!
ja ni, gott folk!
imorgon är en väldans speciell dag, man kan nog säga att den är avgörande för min framtid.
jag är för tillfället så villrådig så att jag inte vet hur jag ska resonera!
ska jag hoppa från skeppet som jag varit kapten över men blivit degraderad till trumpojke på?
eller ska jag byta skepp till en ny besättning?
herregud vad svårt!

jag anar att jag har en sömnlös natt framför mig...





tack Vronkan för den underbara solrosen förra veckan, den får mig att le fortfarande!












Kommentarer
Postat av: Moa

Gud vilken underbar blomma :)

2009-09-13 @ 16:45:28
Postat av: vroncen

Tyckte den passade min lilla malin :-)

2009-09-14 @ 20:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0