lördag

en helskön lördag.
började med en rejäl brakfrukost och (lite pensionärsvarning) melodikrysset där jag faktiskt kunde svaret på hela 4frågor!!!!!
sedan hängde jag med silje med familj ner till söderköpings medeltidsmarknad! det var jättemysigt att glida fram mellan stånden, se på hantverk och lura ungarna att de blir halshuggna om de inte sköter sig...hehe!
passade på att köpa två tennarmband som jag varit sugen på i flera månader!
hittade fina färger, eller hur!?!






klippte mig i veckan, blev ngr centimeter kortare, sköööönt!









Kommentarer
Postat av: Emma

Fina armband och jättesnygga naglar!

Du passar så himla bra i korta frisyrer!

Längtar efter att få klippa mig!(men jag ska gifta mig först, det är säkrast så)

Kram

2009-09-23 @ 13:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0