kräftavslutning

igår var det säsongsfinal för kräftskivor detta år.
jag var inte riktigt sugen på kräftor, tror att jag fick en överdos av dem förra kräftskivan.
men det innebär ju inte att man kommer undan från snapsen, så det slank visst ner 2st iaf!

men det var garanterat den bästa lokaliserade kräftskivan jag varit på.
en loge långt ut i skogarna med värmeljus, ljusslingor och långbord.
man fick dock passa upp, det var två svalor som bodde där och de var inte roade av vår sång o firande .
de utövade prickskytte varav två stackars deltagare fick sig en varsin blaja...haha!
det är så roligt när sådant händer...så länge det inte händer en själv! =)

det är alltid en risk att åka iväg till en fest ute i skogarna, man vet aldrig riktigt vem man riskerar att bli bortgift med!
midsommarafton ute i st anna så försökte systrarna till bonnpojken övertala mig att falla för grannen!
"han har eget hus, är jättetrevlig och gott om pengar!"
haha...nej tack!
igår så försökte Vronkans mamma övertyga mig om en av festdeltagarna var det bästa kapet någonsin.
"han her en egen gård, är jättetrevlig och har gott om pengar!"
haha, nej tack...igen!

vad är det med dessa ensamma killarna ute på landet?
samtliga är tydligen astrevliga,saknar talförmåga och har hyggliga siffror på bankkontot och så har de uppenbarligen "managers" som försöker hitta en respektive åt dem!
hoppas dessa äktenskapsförmedlare tar bra betalt....
=)







Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, skön återberättelse av en toppenkväll :)

Var härligt att tillbringa kvällen mer er i ladan! :)

2009-09-06 @ 10:53:16
Postat av: vroncen

pinsamma mamman ;-) Jag råkade ju bara

2009-09-06 @ 18:34:14
Postat av: vroncen

nämna att du va imponerad av att bonnpojken bakade toscakakapå förra årets kräftis! o sen gjorde hon sina egna tolkningar :-)



Det va super trevligt!! Kul att ni kom!

2009-09-06 @ 18:36:22
Postat av: Susanne

I år bakade han frallor!!!

Kul var de iaf! O trevligt att se dig Malin!

2009-09-07 @ 08:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0