Kedje-sms

Åååhhhh, det plingade till i mobilen.
Aha, sms! Kul! Undrar vilken underbar människa som tänker på mig nu!?!

"Önska dig det du önskar mest. Läs inte vidare förrän du önskat.



Himlens änglar kommer till dig och låter dig förverkliga din önslan om du skickar vidare detta meddelande till dina vänner du önskar väl.
Om du inte skickar detta till 10 vänner kommer din önskan ske tvärtom.
Det funkar..."



Jävla utpressning, hot och förbannat irriterande!
Det jävliga i det hela är att jag fått det från två personer idag....från vitt skilda delar av landet!!!!
Nästa person som skickar dessa skit-kedje-sms till mig kommer jag personligen till att just DU åker på en jävla massa otur!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0