jävla idiot faan skit

är det någon gång som jag kan bli okontrollerat arg och förbannad (på något annan än en medmänniska, för det blir jag minst en gång i veckan..haha), så är det när datorn inte fungerar.
antagligen på grund av att jag är totalt ointresserad av hur den fungerar och kort o gott räknar med att den alltid ska fungera!!!
det riktigt kliar i fingrarna o för tillfället vill jag inget hellre än att skicka den platta faan rakt ut genom rutan!!!
aarrggggghh!

det senaste tilltaget är att den håller på att skicka upp massor av pop-ups med att licensen på Panda Antivirus måste uppdateras...och nu har jag uppdaterat det! men slutar pop-ups att dyka upp då!?!?!
Neeeeej då!

Pop-up-grejen fortsätter att dyka upp och trots att jag tryckt i runtan "uppdatera licensstatus",men jag kan ge mig tusan på att pengarna de ville ha för att förnya skiten har dragits!!!
det står något om en aktiveringskod, men vart faan ska jag skriva in den då?

Faan jävla skit as dator!!!
vet inte vilket som är den sämsta uppfinningen...datorvirus som kan döda sin allra mest älskade knähund, eller datorn som har blivt sin allra mest älskade knähund!

vart är alla datornördar när man behöver dem????
jag blir såååååå matt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0