hemma party

ok, nu har för mycket ledig tid.

kom att tänka på alla dess "home-partyn" som man blir bjuden till och hur lite de attraherar mig.

tupperwareparty , jag lagar väldigt lite mat o gör aldrig matlåda till jobbet. varför ska ja då vilja lägga 300kr på en plastburk i lådan?

aplnäringsparty , kryddor...jag hänvisar till motiveringen ovan.

sexparty , ok då, vissa av dessa partyn faller väl mig lite i smaken. men oftast är det så märkliga saker som säljs där. många av grejerna är dessutom grejer som man behöver en manlig kollega till för att kunna använda!

me&Iparty , kläder till barna. jättefina kläder...ett problem bara, jag har ju inga barn...hahaha! Nä då, det finns faktiskt lite kläder till vuxna också, men inte så mkt!

så vad skulle jag kunna tänka mig att hålla för party hemma då?
det måse ju vara något som tilltalar mig och som jag skulle kunna tänka mig att köpa! helst ska det även vara ett party som både killar o tjejer skulle kunna tänka sig att gå på!
jo...helt plötsligt så slog det mig.
ett botoxparty!!! =)
vi börjar ju närma oss 30års strecket så varför inte!?!
jag skulle defenitivt gå på mitt eget botoxparty iaf!
=)

tänk er att sätta en spruta rakt mellan ögonen så att nu-är-jag-fly-förbannad-rynkan försvinner.
eller kråksparkarna ögonvrån..
jag vet att det lockar er med, ni behöver inte säga något!
jag vet.... ;)


Kommentarer
Postat av: Moa

Åhh my good!! Ett sprutkalas.. kan inte gå annat än snett ;)

2009-09-05 @ 09:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0