framtidsplanering.

åhh vad jag längtar efter helgen, den kommer att bli så kul!
imorgon ska jag svänga förbi systemet för påfyllning av ölhyllan, om jag är helt ärlig så skulle jag nog kunna ha tänkt mig en öl just nu...mmmmm!
sedan ska det slappas o njutas av att helgen smyger på.

på lördag är det kräftskiva ute i vronkan´s lada!
då jäklar ska jag minsann visa den där småländskan och Gryt´s-bonnpojken att visst pallar av att trycket o tempot!

så på söndag så kommer jag nog bara att vara...bakis!
=)






Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, jag tror minsann att Tjejen är laddad ;) Ska bli underbart att träffa dig :) Jag kommer iaf minnas dig på söndag... ?!

2009-09-03 @ 20:35:52
Postat av: vroncan

oj oj....du ska visa småläningen o bonnpojeken på logen?! Låter farligt men härligt, det där ser jaf fram emot !!

2009-09-04 @ 07:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0