förklara för mig..

...varför jag är så pantad för!?!
ibland är det som att de få hjärnceller jag begåvats med tagit kafferast samtidigt.

köper en klänning, varför då? jag har redan massa snygga klänningar i min garderob! har däremot bara ett par byxor som är hela...
köper två klänningar, har jag tänkt att börja träna i dem? har fler klänningar än träningskläder!!! suck!

tänker jag gå tillbaka med dem? nej, det kommer jag inte göra! det ingår inte i min natur att lämna tillbaka saker...även fast jag kanske borde!

pantad???...ja!
men jag har många fina klänningar!!!





Kommentarer
Postat av: vroncen

Du hade ju så stor bil o packa i....du kunde ju handlat byxor åxå :-)

2009-09-10 @ 07:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0