dominatrix som nästa yrke?

idag har jag fått insikt i vilken slags person jag är i yrkeslivet.
tydligen väldigt dominant men totalt ointresserad av statistik!

har gjort en rad med tester där man fick besvara olika scenarion och och välja alternativ som passade bäst in på hur jag skulle hantera en situation i yrkeslivet.
efter att ha svarat på hundra frågor så fick jag sitta kvar i ytterligare en timme och bara bli pepprad med frågor, gissa om jag är trött nu... =)
testet är format för att visa dina olika egenskaper i personligheten. jag är faktiskt rätt nöjd med resultatet och tycker att det passade in relativt bra på hur jag är.

men är det som var mest utmärkande med min arbets-personlighet är att jag är fruktansvärt dominant och har ett totalt jävla ointresse för siffror och statistik...är någon förvånad över den senare delen!?!
jag skulle inte kunna rabbla 8:ans gångertabell även om mitt liv hängde på det!

men att jag var så in i helskotta dominant!?!
jag har visserligen märkt det förr...men inte i arbetslivet if you know what I mean!!!
=)

nu ska jag iväg o dominera på bodypump...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0