bitterljuvt

äntligen är det klart!
uppsägning är gjord och påskrift av anställningsavtal färdigt...härligt!
fr.o.m. 2nov så kommer jag arbeta som städchef på Riksbyggen i Norrköping!

känns så skönt att få ett avslut på detta enormt turbulenta kapitlet av mitt liv!
ny är det nya äventyr, arbetskamrater och utmaningar!
givetvis kommer jag sakna facila-gänget...vissa mer än andra, men så är det väl på alla arbetsplatser!?!
men det är ju en hel månad kvar tills jag försvinner därifrån så jag hinner absolut med att tröttna på dem... ;)

det är en bitterljuv känsla som jag har i kroppen.











Kommentarer
Postat av: Moa

Ett jättegrattis till dig gumman! Håller tummen stenhårt för dig :) Härligt med en nystart! KRAM KRAM

2009-09-22 @ 20:22:04
Postat av: Josefine

grattis tjejen!!

2009-09-22 @ 21:34:10
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Susanne

Grattis till nya jobbet!! Bra gjort!!

2009-09-23 @ 09:46:05
Postat av: Emma

Så himla kul för dig!

Där kan Facila stå med lång näsa!

Du är verkligen värd detta! Så underbart att se dig ta revanch!! Go girl!!

2009-09-23 @ 13:23:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0