4 istället för 2

just nu så är mitt liv perfekt.
jobbar två timmar om dagen.
rastar mina två kärlekar Aston & Zack.
sedan spenderas resten av dagarna på träning, umgänge, matlagning (!!!) och att bara njuta av livet.
jag har suveräna människor i min omgivning som jag uppskattar mer o mer för varje dag som går!


snacka om en helomvändning sedan årsskiftet.
och bättre kommer det bli!
på måndag så ska jag börja arbetsträna 4tim istället för 2tim. jippie!
det är så kul att sitta nere på jobbet och pilla med diverse grejer men att slippa ha alla krav på sig.
synd att det kommer ta slut så småningom, jag skulle kunna tänka mig att jobba kravlöst lääääänge!
=)



hittade lite bilder i mobilen från Madonnas konserten:


min kusin.




vår picknick innan


lite folk..hehe!


tjejerna jag gick med






hon till vänster är så ruggigtlik hugh hefners tjej Holly.
hon gick på toa när konserten hållt på i 20min...sedan hittade hon inte tillbaka...


ser ni de stor M:en.....Malin, Malin, MAAAAALLIN...hehe







Kommentarer
Postat av: Caroline

Aston och Zack älskar sin Malin.

2009-09-08 @ 22:56:32
URL: http://santacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0