Vardagslunk.

Jag förstår varför aztekerna m.fl. dyrkade och avgudade solen!





Vid längre sjukskrivning så avskyr man helger.
Anledningen är att alla försvinner ju då...ut till landet, iväg med vänner, en bilresa eller bara ut till skärgården.
Därför är jag så himmelskt glad åt att solen skiner i veckan så att alla har ork åt att göra saker även efter jobbet, med mig självfallet!

Hur varmt det än blir så förblir jag dock den ultimata badkrukan!
Idag var jag vid en pool med 25-gradigt vatten med solen brännandes på huden!
Hoppade jag i?
Nej då, men jag doppade allt en fot och ansåg att det räckte så... ;)

Ikväll blir det antingen en mineralvatten på Trägår´n med gamla fotbollslirare eller en grillning uppe i Folkparken!
Hmmm, what to do, what to do?
=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0