Mode.

Jag gillar mode, helt enkelt för att vackra människor är fint att titta på.

Favorit affären heter Greencha coh ligger i köpcentret Spiralen i Norrköping. De tar in coola, läckra och vackra kläder i ett lagom stort antal så att man slipper se alla andra springa omkring i samma outfit.

Hatar "IKEA" -plagg...ni vet, vissa butiker spottar ut toppar, jeans och kläningar i taskig kvalitet som de gör massor av reklam för och sedan springer varje högstadie-brud omkring i dem!
Så smaklöst!

På samma sätt ogillar jag hem som möbleras utifrån MIO-katalogen, så jädra tråkiga rum! Allt är i vitt förutom trämöblerna som är i ek...så oinspirerat!

När det gäller inredning så är min stora inspiratör Tricia Guild! Läckra färger, hemtrevligt, fräscht och kvinnligt!

Problemet med att ha mode och inredning som ett intresse är ju självfallet att det är dyra vanor, så hur får jag ihop pengar för att försörja mig själv? Det får jag ju självfallet inte, utan det gäller att välja ut det man vill ha allra mest och sedan hoppas på att det inte kommer några oväntade utgifter!

Har faktiskt haft tankar på att prostituera mig för att kunna investera i Chanel-väskor, Balmain-skor, Vera Wang-klänningar osv.. Men jag kom på att jag skulle tycka att det vore pinsamt att få en torsk som man kanske känner igen genom vänner och bekanta.
Och så är ju självfallet mina sexuella tjänster värda mer än vad ens Roman Abramovitj skulle haft råd att betala!
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0