Midsommar.

Få kan festa så vilt och hämningslöst som svenskar kan under Midsommarhelgen!
Galet!

Men man känner att man varit med om liknande midsommrar förut då man viker sig midsommardagen trots att det bara blev 4snaps och 3öl på midsommarafton!
Eller så har det med att jag sov ihopknölad i baksätet på en bil!
Eller att alla knäppgökar som orkade festa natten igenom envisades med att öppna bildörrarna för att försäkra sig om att jag inte kvävts...hahahaha!

Tack alla för en toppen Midsommarafton och jag ber om ursäkt för min snabba sorti på Midsommardagen!
Jag hoppas att ni rockade....





Ps. Enligt mitt horoskop så skulle jag få mig ett midsommarafton-nupp. Kan dock berätta för alla förväntans fulla att de enda som blev närgången med mig var myggorna! Suck!;)






Kommentarer
Postat av: Moa

Haha, du är skön!

2009-06-24 @ 17:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0