shoppingtarmen.

nu har jag legat i solen tre långa dgara.
jag är inte längre knallröd utan det börjar bli lite brunt.
vattenblåor efter solen har jag på ena benet och ett bett i halsgropen.
jag blir sur för att jag inte tål solen.

alla böcker är slut och jag ölen hinner bli varm innan jag hunnit drcka upp halva.
barnen blir konstant osams om diverse oviktiga saker...
de vuxna blir konstant osams om diverse olika saker....
jag blir sur för att alla är osams.

jag har äran att vara den enda som inte har ett eget rum utan får sova på en madrass i vardagsrummet.
detta innebär att ungarna väcker mi jättetidigt och vill bada medan de vuxna håller mig vaken sent på natten då de super vid bordet precis utanför.
jag bir sur för att jag inte får sova.


jag kan det här nu.
låt mig få komma till ett gigantiskt shoppingcenter nu så att jag kan ladda batterierna!!!
jag blir sur annars.











Kommentarer
Postat av: Moa

Oj gumman.. låter som paradiset har förvandlats till helvetet.. jag hoppas du hittar lite egentid och en möjlighet att spendera pengar :) Puss

2009-07-01 @ 13:22:06
Postat av: Nina



Tankeförslag:



Jag tål inte sol och skrattar mig lycklig över att minska risken för cancer med otaliga %. Jag är bra!

Jag har bytt mitt tomma hem mot härliga barn som förgyller mornarna med bus och bad, skönt att bara ha dem till låns! Jag är singel, härligt!

Jag somnar till släktens vimmel och förundras av dess nöjdhet med alkohol i kroppen, själv nöjer jag mig med livets brus och somnar... jag är glad över att vara Malin och känna så mycket om allt!



Resultatet skulle säkert dock vara det samma...shopping NU!

Puss på dig och lycka till!

2009-07-01 @ 15:23:19
Postat av: Nina

Ja, det vore ju synd att klaga när man blir bjuden på att komma utomlans och fira ett födelsedagsbarn;)



Lycka til med shoppingen så surheten inte slår till!



Puss på dig!

2009-07-01 @ 15:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0