regn. skönt.

idag har det i princip regnat hela dagen.
skönt.
men imorgon så får det gärna bli sol igen!

varit på gymet och trodde verkligen att jag skulle spy rakt över styret på cykeln idag.
nu är kroppen som spagetti, orkar knappt hålla i mobilen efter att optimisten i mig tyckte att jag pallade styrketräning innan spinningen.
idiot.

imorgon blir det vila.
regnar det så ska jag hyra de senaste tre filmerna av Star Wars.
har av ngn anledning ett sug efter good guy/bad guy-filmer.

nu ska jag dö i soffan.
eller sängen.
beror på om jag orkar ta mig till sängen...hela 1m...








Kommentarer
Postat av: Moa

Bra kämpat gumman :)

2009-07-07 @ 16:30:00
Postat av: Jasmine

Ja, regn kan vara skönt ibland :)

2009-07-07 @ 16:42:42
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0