registrering av bad.

denna vecka har jag badat fler gånger än var jag gjort de tidigare 5åren. hade tänkt fälla in en bild av mig själv i bikini, men insåg att jag måste hem först o retushera lite....hehe.

men badat har jag gjort. i bassängen vid huset men även i Medelhavet.
idag fick jag dock psykbrytet av äckel då det kommer en binda guppandes förbi mig när jag simmar omkring ute i det fria!
då var det bara att ta sitt pick o pck och springa i 40graders värma hem till duschen där jag tvagade mig själv som sldrig förr!

Den tvagningen har bidragit till starten av året tredje flagning, denna gången mellan skulderbladen. det kliar  så illa så jag får passa på¨att gnida mig mot varje dörrpost jag kan komma åt!
att tillfredsställa en sådan klåda ger en rätt euforisk känsla i kroppen....herregud det var länge sedan jag hade sex!!!! jag tänder nu t.o.m. på klådor...illa...

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahahaha :) du gör min dag här på jobbet !!

2009-07-03 @ 15:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0