om jag hade pengar.

älskar väskor med ljust foder, man hittar allt så mycket lättare.
denna tjusiga hittade jag på Apricot.
100% läder för 950kr.





höstens heta är stövlar som går upp på låret.
denna snygga mocka-modell från Friis&Co kostar 1.699kr.






Oh my good...hur söta inte dessa skapelser, samtliga från Forever21.
jag älskar klänningar och tycker att svenska kvinnor måste börja bejaka sin kvinnlighet mer.
all heder till jeans, det kan vara snyggt o sexigt, men det blir så könslöst!
kom igen brudar, på med klänningar, höga klackar och svassa som geparder smygandes på savannens jaktmarker!



      



coolaste t-shirtar som går med tights eller jeans kommer Modekungen.
båda kostar 349kr. kolla in coola axeldetaljen på bild2, så jävla fräckt och alldeles lagom.

  


har du egen inspiration?
Avanna fixar trycket du vill ha, text eller bild!





har förälskat mig i dessa coolingar.
hittade dem på Yria o de är på rea...98kr! borde jag slå till?





andra länkar where you can shop till tou drop:

asos
topshop
laredoute
modezine




Kommentarer
Postat av: Caroline

De där stövlarna från Friis är to die for! har spanat på dem ett tag... hehe

2009-07-22 @ 18:50:52
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men stumpan!

du har ju redan ett par "mäster katten"-boots! =)

2009-07-22 @ 19:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0