flykten från hönsgården.

Carro:
Har inte hittat rätt modell än. De enda knock-off´s jag hittat är plånboksstora. Imorgon ska jag ta mig ner på strandpromenaden på kvällen och räknar med att ha en större chans då, annars är det LV i plånböcker/portmonäer som säljs överallt....tyvärr!






Insisterade idag att jag skulle laga mat. Det blev tapas!
Alla blev mätta och nöjda!
Populärast var chokladfondun som man doppade färsk ananas i!
Utspottad blev bläckfisken som jag lyckades grilla så att det blev som att försöka tugga ett suddigummi...haha!



Dagen har varit lugn!
Kusinen och jag skämtade i början av veckan om att vi skulle supa alla under bordet någån kväll och sedan smita ner o partaja vid hamnen efter att alla somnat!
Det gjorde vi igår, de var rätt så medgörliga när det kom till supandet. =)
Än så länge har ingen anat att vi smög iväg i ett otal timmar under natten, innte ens kusinens man!
Mamma fällde kommentaren "det ser ut som du har varit o festat en hel natt" över frukostbordet vilket gjorde att kusinen tappade juicepaketet rakt över matbordet...hehe, de skulle bara vetat!

=)







Kommentarer
Postat av: Moa

Hihi, vad busigt :)

Var nattlivet nått att ha ? :)

2009-07-03 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0