Vardag.

Måndagen var en perfekt dag. Inleddes med ett snortungt mag- och ryggpass...urkt, har fortfarande ont när jag skrattar!
Sedan blev det en suverän lunch/fika med Ida som förgyller dagen genom att bara vara sig själv...underbart! =)

Kvällen o natten spenderades hemma hos kusinen och hennes underbara snorungar igår.
Där underhölls jag med en underbart rolig historia om hur hon stoppade 3inbrottstjuvar att ta sig in i grannhuset häromnatten!!! Haha, livrädd, adrenalinkick och ringandes polisen fån golvnivå...askul!
Åt muffins, drack vin, busade med ungarna och hade kort sagt urtrevligt!
Fick faktiskt äran att få vara med på kusinbarnets första skoldag idag också...det ni! Stolt som en tupp!

Idag var första gången på alldeles för länge som jag återigen fick gå ut o gå med mina favoritpolare Aston & Zack! Gud vilken bra terapi de där två jyckarna är!!!
Nu är det dags att dra sig ner till ett spinning-pass och sedan funderar jag på att plocka med mig en Ben&Jerrys glass på vägen hem!
Smaskens!
=)

Som ni hör så har jag verkligen inte tid att börja jobba igen, men det ska jag tydligen hinna med att göra på tisdag nästa vecka...kämpigt att få ihop schemat framöver!
;)











Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas du hinner klämma in en fika med oss?

2009-08-19 @ 09:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0