Onödigt o kul!

Roliga prylar på nätet!

Cool Stuff:


Självrörande mugg för 99kr, precis vad alla behöver!





Varför inte en Kom Loy för 229kr. Jag skulle kunna tänka mig att tända en sådan på Alla Helgona för att hedra minnet av de nära o kära som vandrat vidare....fast jag vet inte riktigt hur de funkar i Sveriges snålblåst!!! Har bara sett dem på stränderna i Thailand.






Perfekt till bilnördarna ni känner.
Sound Racer, 299kr, koppla in den i cigguttaget så vrålar det till varje gång du gasar....hahaha! Töntvarning!!!!








Gå in på Kaburken om ni exempelvis vill ha ett annorlunda brudpar högst upp på bröllopstårtan. Tyvärr kunde jag inte kopiera deras bilder, men det fanns riktigt roliga kakdekorer och ställningar till tårtor eller vanliga muffins!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0