underbar dag

först vill jag bara meddela att idag hade jag en riktigt bra dag på jobbet.
riktigt bra!
kände att jag gjorde nytta och hade kul...det hade jag väl aldrig trott.
det bevisar att man aldrig ska bestämma sig för att ngt är enbart piss, för då blir det så.
så även om det är jobbigt så måste man vara beredd på att bjuda till när någon försöker.
hoppas morgondagen blir likadan...det skulle verkligen hjälpa mig framåt i livet.



för övrigt så träffade jag underbara Ida idag.
smaskade lunch och gick sedan ett varv på stan.
hur kommer det sig att vissa dagar så kan man inte hitta något, medans andra dagar så bokstavligen kokar stan av snygga, användarvänliga plagg?
jag tror att det kliade lika mycket i Idas fingrar som i mina...ska nog ner ett varv imorgon igen och prova om en helt underbar stickad klänning på Vila!

sedan var det dags för fotboll.
har lovat mamma att spela med i deras lag i en årlig turnering som LFV har.
det var första och sista gången jag någonsin ställer upp på ngt liknanade.
det kom garanterat en droppe kiss i trosan då en "stabil" man i 35års ålder kom rusande rakt emot mig som en frustande tjur!!!! jag petade helt sonika bollen åt sidan och tackade Gud att jag hade livet i behåll.
men 3sek senare så kom ju bollfaan tillbaka, och självfallet även den stabila mannen...slutade med att jag låg platt på magen med ansiktet nedtryckt i gräset med uppskattningsvis 110kg ovanpå mig!
aj...då kom ytterligare några droppar i trosan!

nästa match så lyckades jag göra som alla avdankade proffs gör. trampa på bollen så hela underkroppen far iväg utan någon kontroll och så lyckas man landa mitt på svanskotan så man får blodsmak i munnen...och några droppar i trosan!
i slutet av den matchen så var jag så trött så när jag väl hade fått upp farten så hittade jag inte bromsen i tid och dunkade rakt in en annan bitig kille.
det kändes som att käken förflyttades till nånstans bakom öronen när jag smackade rakt in i hans axel...en minut efter det blev jag kapad bakifrån av en assnygg grabb...men inte faan hjälpte det att han var snygg, gjorde likt fasen ont!

så sammanfattningen är att jag numer suger på fotboll och dessutom lider av inkontinens...haha









Kommentarer
Postat av: vroncan

shit....jag ska göra comeback på söndag....oj oj...tur att jag spelar dam fotboll :-)

2009-08-28 @ 18:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0