Till tomten!

Jag önskar mig en ny soffa!
Helst vill jag faktiskt ha en IKEA-soffa!

Anledningen till detta är att jag sett så många kompisar köpa nya coola soffor som några år senare bara ser tråkiga och omoderna ut!
Men med IKEA kan man ständigt uppdatera sig!

Just nu skulle jag kunna tänka mig en Ektorps 2-sits med detta coola tyg!
Vem bryr sig om man inte gillar färgen om 2år?
Det är ju bara att köpa nytt!!! =)
Bemtz

Och eftersom jag inte anser att den behöver vara ny, jag ska ju ändå köpa nytt tyg, så kan jag ju kolla in I love IKEA och se om det finns någon som vill sälja sina gamla klassiker...eller nya!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul sidor!

Hur hittar du allt?

Vi ska hitta nåt nytt till övervåningen...

Trodde aldrig att du skulle fastna för IKEA?

2009-08-20 @ 15:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0