sthlm.

varför har jag inte flyttat dit?!?
underbar stad.

har spenderat dagen med att gå på muséer, utställningar och (of course) dammsugit klädbutiker!!!!
hittade till slut det jag letat  efter!
känner ni igen motivet? ascool  =)





dagen avslutades med broder på ett flat-hak i SoFo (har inte riktigt fattat vad sofo är än, men nånstans på Söder och blablabla) där maten var super och tankarna till att bli homosexuell tilltalade mer än väl!!!!
Herregud...jag behöver ett ligg snart gott folk!!! =)


Ja just det, sist men allra minst så spräckte jag brallorna på vägen hem.....









Kommentarer
Postat av: Caroline

Hehehe de där tavlorna tyckte jag var jätteläbbiga när jag var liten... ville inte ens titta på dom! men cool tröja. Och ja Stockholm är underbart på sommaren med sin puls.

2009-08-06 @ 09:27:18
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: Moa

Cool tröja gumman :)

2009-08-06 @ 22:15:42
Postat av: emma

South of Folkkungaggatan

2009-08-10 @ 11:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0